Vaša Korpa je trenutno prazna.
Prošle godine je kalifornijski univerzitet u Los Anđelesu (UCLA) zaključio najveće istraživanje o delotvornosti dijeta.
Tom su prilikom sakupljeni podaci iz tridesetak manjih istraživanja provedenih tokom nekoliko poslednjih godina, a u kojima je sudelovalo nekoliko hiljada ljudi.
Rezultati su pokazali da se čak dve trećine osoba, koje su krenule na dijetu iz uglavnom estetskih razloga, nakon kraćeg vremena vratilo svojoj početnoj težini ili se čak udebljalo. Osim toga, u velikom broju slučajeva pokazalo se da stroge dijete mogu prouzrokovati zdravstvene probleme.
Traci Mann, koordinator istraživanja, pesimistički je izjavio da bi ispitanici bili boljeg zdravlja da se nisu podvrgli dijetama, jer bi time barem izbegli stres gubljenja i ponovnog nakupljanja kilograma.
Podeli Pansport sajt
sa svojim krugom prijatelja
Učitavam anketu...