Prirodni dodaci ishrani za sportiste i rekreative i sportska oprema
Pansport

Proizvođač

Tekstoteka

  • Više energije onda kada je neophodno
    21 maj 2013

    Ako je i jedan suplement u ovom periodu na mene ostavio poseban utisak da mi je i zaista potreban to je onda kofein u tabletama. O njemu sam već pisao,...
    >>>
    .....................................................
  • Proteinski recepti
    20 maj 2013


    Nekoliko ideja da obogatite Vašu proteinsku ishranu interesantnim receptima!  
    >>>
    .....................................................
  • Seminar ronjenja na dah 18-19.maj 2013.
    16 maj 2013

    U periodu 18-19.05.2013. u Kikindi će biti održan Seminar ronjenja na dah Apnea O2 2013. Seminar će biti dvodnevni, organizovan od: Srpskog nacionalnog...
    >>>
    .....................................................
Prikazi_sve_clanke

Promo zona



  • .....................................................
Početna > Tekstoteka > Često postavljana pitanja > Jedite čokoladu i uživajte

Jedite čokoladu i uživajte


Iza ključne činjenice da je umerenost majka mudrosti, leži predivna istina da možemo jesti čokoladu i mršaviti. Istraživanje kojechoc1 je sprovedeno u MAerici govori u korist zadovoljenja nagona a u cilju održanja gubitka na težini. Na ovaj način, tvrde istraživači sprečava se jo-jo efekat strogih dijeta.


ISkreno sam uvek bila protivnik ekstremnih dijeta i verujem da nikad neću podržati ni jednog klijenta koji insistira da spartanskim životom postigne željenu težinu. Iako će ovakav krajnje isključivi način ishrane dovesti do gubitka kilograma, retko ko se posle ovakvih dijeta nije ponovo ugojio. jednosatvno kad čoveku zabranite SVE veće su šanse da će jedva dočekati da se dočepa SVEGA. I to ne jabuka i mleka već naravno slatkiša i masnih slatkiša. za vas čokoholike, ukoliko zabranimo slatkiše u potpunsoti veće su šanse da se udavite u slatkom pošto vidite da ste izgubili koju kilicu.

Studija koju navedimo imala je za cilj da prikaže razlike između ljudi koji konzumiraju čokoladu nekoliko puta nedeljno bez ustručavanja i ljudi koji ne dozvoljavaju sebi to zadovoljstvo.

Konzumiranje čokolade može biti “ oznaka životnog stila i opuštenog stava prema hrani – oznaka zdravog ponašanja,” kaže Marion Nesl,  doktor nauke i master javnog zdravlja koji radi kao professor nutricije, studija hrane i javnog zdravlja na Njujorškom Univerzitetu. 

choc2Istraživači tvrde da su tokom studije tražili i druge razloge bi mogli da objasne razliku u telesnoj težini choc3izmedju onih koji jedu čokoladu i onih koji je izbegavaju, ali nije bilo pokazatelja da ispitanici koji redovno jedu čokoladu vise vežbaju ili rade bilo šta drugo što bi im pomoglo da imaju manje kilograma od onih koji čokoladu izbegavaju. 

Prema tome ako imate neizdrživu želju da par puta nedeljno (posle treninga ili ujutru) pojedete nešto slatko, opustite se i na taj način ćeše sebe privoleti da ostatak dana i nedelje grickate salatu i belo meso.

Moja prporuka jeste sladoled na Štrandu, a sa pravilnim režimom ishrane nastavite kad se vratite kući. Uživajte u letu i mršavite zdravo!

 

 

 

Daniela_potpis_fotografija

Ako ti se sviđa tekst klikni   
Podeli tekst sa svojim prijateljima:

 

Korpa

Vaša Korpa je trenutno prazna.

Besplatna dostava na kućnu za porudžbine preko 6000 RSD

Budite naš FAN

Google +1

Podeli Pansport sajt
sa svojim krugom prijatelja

Vesti

Prikazi_sve_vesti

Anketa

busyUčitavam anketu...