You are here

Proteini iz drugih izvora

Koji su još izvori proteina? 

Iako Whey suvereno vlada, ne treba zanemariti ni ostale izvore proteina, posebno pogodne ljudima koji imaju posebne zahteve u ishrani, alergije na određene sastojke, etc.  

Protein iz soje 

Ovo je biljni izvor proteina, odličan za vegetarijance ili osobe alergične na životinjske proteine. Soja je moćna biljka koja sadrži esencijalne masne kiseline, vitamine, minerale i vlakna. Sadrži fitinsku kiselinu koja ima antioksidativna svojstva i može pomoći u sprečavanju nekih vrsta karcinoma i sniziti nivo loših masti u krvi.

Micelarni kazein

Micelarni kazein je sporo-apsorbujući izvor proteina i za razliku od whey proteina hrani i gradi vaše mišiće i po nekoliko sati. Neka istraživanja pokazuju da je i 7 sati nakon uzimanja nivo aminokiselina u krvi na visokom nivou. Pored toga, kazein poseduje izuzetno anti-kataboličko dejstvo što znači da sprečava razgradnju i utiče na procese izgradnje mišićne mase. Za micelarni kazein je specifično što se može formirati u tzv. gel u želudcu. Ovo omogućava sporiju probavu i sporije otpuštanje aminokiselina u krvotok, što ga čini idealnim odabirom za obrok pre spavanja. Mada može da se uzima tokom celog dana osim u periodu nakon treninga kada je cilj da se aminokiseline što pre dopreme u krvotok. Za to je pogodniji ipak whey protein tj. protein iz surutke.

Albumin 

Protein (albumin) iz jaja – takođe je čest sastojak u raznim proteinskim mešavinama.

100% Plant Protein

100% protein iz graška, bez alergena, dobar sadržaj glutamina, lizina i BCAA, veoma dobra probavljivost

Night Pro

100% iz izvora kazeina, antikatabolik i noćni sporo-apsorbujući protein

Rice Protein

80% proteina poreklom iz riže sa inulinom, bez dodatog sećera, bez glutena i bez laktoze, doprinosi rastu i održavanju mišićne mase  

Soy Pro

Izolat proteina soje, pogodan za vegetarijance, osobe alergične na životinjske proteine i za vreme posta, ima dobar efekat na ljudsko zdravlje, prevashodno zdravlje žena.