You are here

Zašto da koristim proteine?

image

Koristi od proteina u bildingu su na prvom mestu po važnosti: povećavaju proteinsku sintezu, doprinose pozitivnom nitrogenskom balansu, oporavku mišića, imaju anti-kataboličku ulogu. Zapamtite, PROTEINI PREDSTVLAJU GRAĐU ZA VASE MIŠIĆE! Uzimajte ih dovoljno da bi ste dovoljno rasli. Učite od profesionalaca, a oni kažu: "Jedite proteine svaki puta kada nešto jedete". Za mišićnu hipertrofiju neophodno je minimalno izmedju 2-3g proteina po kg telesne mase. Sta to znaci? Ako ste Vi onaj koji ima 75kg a zelite da budete "veći" treba vam dnevno od 150-225g poteina! Samo ne zaboravite ne 225g na gomili iz hrane vec svih 225g biološki iskoristljivih. Šta to znači? Pa kad pojedete konzervu tune nećete dobiti 185g proteina kako piše na njoj. Taj broj je ukupna masa konzereve, od tog broja vas inetresuje samo masa suve materije-ribe, recimo da je ona 130g (tako bar piše). Po tablicama riba sadrži na 100g/20g proteina na naših iz primera 130g/26g proteina. E super, ali baš i nije. Od tih 26g naše telo je sposobno da iskoristi 97% što u konačnom zbiru iznosi 25,2g. Znaci od 130g ribe vi ste dobili 25g proteina. Sve ostalo baš vam i nije trebalo a vaš stomak morao je i to da preradi. Rekli smo da nam dnevno treba 225g! Pa to bi bilo celih 9 tunjevina na dan.KATASTROFA! Mora da postoji lakši način. Postoji! WHEY Protein različitih proizvođača, na Vama je da nam se obratite i naćićemo najbolji izbor za Vas!