You are here

Leucin - brži oporavak

image

Zaštita mišića od razgradnje je svima nama uvek bila primarna. Usled teških i napornih treninga svako od nas je tražio način da mišiće što više sačuva i time poveća njihov obim, da ih u što kraćem roku oporavi, kako bi oni bili spremni za nove napore. Opšte je poznato da je od suplementacije tog tipa najzastupljenija bcaa kombinacija. Zašto? Iz razloga što su to tri jako bitne aminokiseline koje naš organizam ne proizvodi, već ih mi moramo uneti, jer one sprečavaju mišićni katabolizam, čuvaju mišić, hrane ga i omogućavaju brži oporavak. Dugim i temeljnim naučnim istraživanjima ustanovljeno je da je od tri aminokiseline koje čine BCAA (Leucin, izoleucin i valin) najznačajnija je upravo Leucin.

Firma Prima Force je izbacila veoma koristan suplement pod nazivom L - leucine čija je glavna uloga sprečavanje razgradnje mišića i njihov oporavak u što kraćem roku. Preporučena doza od strane proizvođača je 5g po dozi, ali slobodno uzmite i više ako vam to finansije dozvoljavaju. Moj savet je da doze budu po 10g (optimalno) i to pre treninga, za vreme treninga i odmah posle treninga. Ukoliko radite samo kardio onda idete dozu pre i odmah posle. Ako je kardio iscrpan povećajte dozu slobodno, Kozma_crno-belaisto važi i za treninge sa tegovima.

Ukoliko imate sredstava ne oklevajte i ovaj suplement uvrstite u svoju osnovnu suplementaciju, pogotovo ukoliko radite mišićnu definiciju gde je očuvanje svakog grama čistog mišića veoma bitna, a ovaj suplement će vam u tim trenutcima veoma trebati.

Kombinacija sa whey proteinom je idealna i sigurno će dati rezultate pogotovo ako je i ishrana pravilno raspoređena. Bitno je samo biti realan i ne očekivati čuda jer svi znamo da je za napredak potreban dugotrajan i temeljan rad, mnogo odricanja i prolivenog znoja na duže staze. Ali budite sigurni da će oni najbolji biti sigurno nagrađeni na kraju...

KOzma_profile_pic_copy

Branka Patić Macan
urednik