You are here

Hrana za ravan stomak

image

 

Većina ljudi misli da su trbušnjaci put ka ravnom stomaku. Iako su trbušnjaci važni za jačinu mišića, hrana je ta koja će najvećim delom da odredi izgled vašeg stomaka. Evo koja hrana će imati najpozitivniji efekat na ravan stomak:

    1. Bademi – ova izvrsno fina grickalica j i puna proteina i vlakana, a velike količine antioksidativnog vitamina E da i ne spominjemo. Oni su i dobar izvor magnezijuma, minerala koji vam je neophodan za energiju i izgradnju i održanje mišića, kao i za održanje nivoa šećera u krvi. Ono što je možda najzanimljivije jeste da bademi mogu da blokuraju apsorpciju masti i na taj način da smanje broj ukupno unetih kalorija.

    egg
    2. Jaja – nema boljeg izvora proteina od jaja u smislu veće bioraspoloživosti. Ovo znači da svaki gram proteina koji unesete preko jaja se iskoristi u organizmu što nije slučaj ni sa jednim drugim izvorom. Pored toga jaja su veoma sita i zato nakon obroka sa par jaja dugo neće osećati glad a time nećete ni krenuti za nekim od slaktiša ili grickalica.


    3. Bobičasto voće
    – sve vrste bobičastog voća su odličan izvor antioksidanata, vlakana i to sve u vrlo malo kalorija. Ovo voće po nekima spada i u one sa «negativnim kalorijama» obzirom da vam treba više kalorija da ga svarite i absorbujete nego što ono samo ima kalorija.

    4. Zeleno lisnato povrće – opet malo kalorija, a puno minerala. Spanać, blitva, kelj, prokelj, salata... izaberite svoje omuljeno povrće i iskombinujte ga sa proteinima za pun obrok.

    jogurt
    5. Jogurt i kiselo mleko – ovi proizvodi su odličan izvor dobrih bakterija koje će vam pomoći da bolje avrite a samim tim i da stomak bude manje naduven. Pored toga protein i kalcijum u ovim proteizvodima su dodatni benefiti.

    kinoa6. Supa od povrća – bilo koje povrće da ubacite u supu sve dobro dođe i ovaj niskokalorični obrok pomoći će vam da budete brzo siti i opet bez puno dodatnih kalorija.

    7. Kinoa – jedina žitarica koja je «dozvoljena» za ravan stomak jeste kinoa. Ona je puna proteina koji su siti a ne nadimaju. Možete je spremiti sa povrćem, ubaciti u supu ili kombinovati kao prilog sa mesom.

    8. Riba – pečena na žaru ili u rerni je idealna hrana za letnje dane. I ako ste još na moru uz čašu crvnog vina, uživajte bez osećaja griže savesti.

    Daniela_potpis_fotografija

    Povezani i slični tekstovi