You are here

Kako da izdržite 2012. godinu?

image

Ako imate ozbiljne odluke za 2012. Vezane za održavanje forme onda će vam trebati čvrsta volja i istrajnost. Evo par trikova da lakše održite obećanje dato sebi i da 2013. dočekate sretni i zadovoljni svojom formom, onakvom kakvu je sad imate.

  1. Pijte dosta vode i nezaslađenih pićaosećaj gladi često ne razlikujemo od osećaja žeđi te češće jedemo nego što pijemo (razmislite o tome). U ovoj godini neka flašica vode ili zero kole budi vaš verni pratilac.
  2. Ne odbacite u potpunosti vašu omiljenu hranu – umirete za picom, kolačima ili burekom – ne izbacujte ih u potpunosti iz vaše ishrane. Cheat day je jedan od osnovnih načina održanja dobre forme, zdravog uma i principa na duže vreme. Naravno umesto da pojedete ceo burek zadovoljite se jednim parčetom, umesto da pojedite celu tacnu kolača pojedite par.. Umerenost je jedna od veština koju ćete morati savladati da bi ostali u formi.new2
  3. Jedite tokom celog dana – konstantan unos nutrijenata obezbediće dobar priliv makro i mikronutrijenata za obnovu i oporavak nakon treninga a i sprečiće napade gladi i atake na frižider.
  4. Jedite protein za svaki obrokproteini su osnova svake moderne zdrave ishrane i prema tome new3moraju biti deo svakog vašeg većeg obroka. Naravno moramo da dodamo i ono što uvek kažemo a to je da su nemasni izvori proteina uvek najbolji kao što su piletina, ćuretina i morska riba, a jaje možete jesti celo ako ne jedete više od dva tri dnevno ili dodajte belanca koliko vam volja.
  5. Ne jedite bezukusnu hranu – ako želite da održite dobru formu moraćete i sami da se pobrinete za svoje obroke. Osim ako naravno nemate mamu ili ženu koje su spremne da se posebno posvete vama i vašoj ishrani (a retke su takve). I kad se konačno počnete baviti kulinarstvom onda se potrudite da to što skuvate bude i ukusno – mnogo su veće šanse da ćete tokom cele godine jesti zdravu hranu ako je ona dobro spremljena.new4
  6. Napunite frižider – ako poštujemo ograničenja koju nam tajming plata daje, ipak bi trebalo obavljati velike šopinge hrane svakog vikenda i napuniti frižider za celu nedelju. Na ovaj način sprečiće sebe da se nađete bez hrane pregladneli spremni da prekoračite obećanja u vezi pravilne ishrane.
  7. Pojačajte unos povrća – ishrana bogata povrćem je savršena za današnji način života i za svaki cilj u pogledu izgleda i forme. Neka povrće bude deo svakog obroka, a za ručak jedite bar dve do tri vrste povrća ako ne i više. Ako postavite sebi jednostavan cilj jedenja povrća za tri veća obroka dnevno onda ste za sebe uradili puno ne samo po pitanju forme već i po pitanju zdravlja.

 

Daniela_potpis_fotografija