You are here

Beta alanin

image

Zanimljivo je da je još u toku isptivanja efekta beta alanina na etikati pisalo – pažnja – nećete moći da trenirate bez njega! Još od otkrivanja kreatina nije se javio suplement koji je toliko fascinirao sportiste. Beta alanin ne stvara zavisnot kao zabranjeni AAS na primer već je stvar u tome da će vaš trening biti toliko dobar, da nećete želeti da se vratite na staro. U svojoj suštini beta alanin je neesencijalna aminokiselina koju inače unosimo hranom. Takođe on se već nalazi u našim tkivima i organima. Unosom veće količine beta alanina putem suplemenata podićićete nivo karnozina u mišiću. Karnozin ima veoma važnu ulogu u održavanju pH vrednosti unutar mišića tj sprečavanju kiselosti koj nastaje kad naporno treniramo i zbo čega i nastaje umor.

Kao veoma povoljna posledica dolazi do povećane izdržljivosti mišića (pomeranje i aerobnog i anaerobnog praga), ubrzava oporavak i kao posledicu imate veću mišićnu, a manju masnu masu. Ukratko tokom treninga primetićete da možete bolje da dižete veće težine i radite više ponavljanja, a mišići će, uz pravilnu ishranu, rasti u periodu odmora.

Preporučena upotreba je: 1 dozer 30 minuta pre vežbanja i jedan dozer posle vežbanja.
Daniema kad ne trenirate uzmite jedan dozer pre doručka i jedan na prazan stomak 6-8 sati kasnije. Svakako je važno da se pridržavate uputstva. U slučaju da uzmete veće od preporučenih doz može doći do pojave crvenilakože i osećaja trnaca. Ovi efekti su prolazni.
U svakom slučaju, odličan suplement – uživajte!